18.11.2013

myrskyä, koulua, lapsia, leipomista

Kova tuuli jatkaa vieläkin tuivertamistaan ulkona ja helisyttää ikkunoita. Jospa se pian helpottaisi.

Tänään kävin koululla tekaisemassa yhden tentin pois alta. Aina jotain pitää jaksaa koulun eteen tehdä, niin se valmistuminenkin on sitten lähempänä. Nyt oon päättäny, että todennäköisesti jatkan sittenkin ensi keväänä koulua. Jo pelkästään opinnäytetyön takia mun pitää olla läsnäoleva opiskelija, joten miksen samalla suorittaisi jotain pakollisia juttujakin pois alta siinä määrin mitä lapsilta pystyn. Suuntaavat opinnot eli se puoli vuotta mulla ois mahdollisuus tehdä ens keväänä, mutta seuraavan kerran suuntaavat meneekin vasta keväällä -15. Saapa siis nähdä miten minun käy.


Meillä pienempi mies on kasvanut ihan hirmuista kyytiä. Mm. nämä 50-56cm bodyt on pitäny laittaa jo pois ja monta pussillista muita vaatteita. Oikeestaan kaikki vaatteet alkaa oleen nyt 62cm kokoisia.


Täälä on herkuteltu tonnikalapiirakalla. Se on semmonen herkku mitä vois tehä aina vaan uuestaan kerta toisensa jälkeen.


Onni on ruvennut kantelemaan Aatokselle kaikenlaisia leluja. Välillä tiputtelee niitä vaunuihin ja välillä yrittää antaa A:n käteen. Hupasta seurata niitten touhuja. Tyylinäyte alakuvassa.


4 kommenttia:

  1. Voi ihana tuota Onnia kun se tuosta pikkuveljestä jo huolehtii.. ja odottaa leikkeihin kaveriksi. Mummun ihanat pienet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ihana, että huolehtii. Nyt jo osaa olla hellä A:ta kohtaan. Sitä aikaa ootellessa kun leikkivat kahestaan. ;)

      Poista
  2. Ihana kuva pikkusista! Mun pitäs tänään tehä myös tonnikalapiirakkaa viemisiksi, kun kylään mennään. Varmaan meni teilläkin tentti hyvin, oli eilen tullu jo arvosanat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Hyvä valinta viemisiksi, on niin hyvää. Pitääpäs käyä kurkkaamassa ja eiköhän se hyvin menny.

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3