3.4.2014

Kerro minulle mistä haluaisit minun kirjoittavan


Nakkaan pallon teille blogini lukijat.
Olen jo jonkin aikaa miettinyt tekeväni tällaisen kyselyn. En oikein tällä hetkellä tiedä millaisia kirjoituksia te haluaisitte lukea. Kävijämäärät ovat kasvaneet hurjasti, joten senkin takia olisi kiva kuulla teidän ääntäkin.

1. Mistä haluaisitte minun kirjoittavan? Voit kertoa vapaasti mistä aiheesta tai asiasta haluaisit minun kertovan tai kirjoittavan jutun. Minä päätän onko aihe sellainen, josta haluan kertoa. :)


2. Ovatko aiemmin julkaisemani blogikirjoitukset olleet asiallisia tai kiinnostavia jne...?  Kehitysideoitakin otan aina mielelläni vastaan.

3. Onko erityislapsiperheen asiat sellaisia mistä haluat lukea?  Koska perheessä on kaksi "erityislasta", arkea raamittaa aika pitkälti erilaiset siihen liittyvät jutut.
 




Kiitos, jos vastasit kysymyksiin! :)

5 kommenttia:

  1. Ihan kaikki,mitä ja mistä kirjoitat,kiinnostaa minua!Se tavallinen,tavallista tavallisempikin arki iloineen ja suruineen...Lapset,erityis-lapset nimenomaan yhdistää minuakin!Sulla ehkä enemmän ku molempia poikia oot pienestä asti erityis-lapsina saanut hoitaa! Itselläni lasten erityisyydet ovat ilmenneet vasta myöhemmällä iällä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompas mukava kuulla että juuri nämä arkiset asiat kiinnostaa. Jään odottamaan muidenkin kommentteja. :-) onhan siinä jotain eroa jos erityisyys tulee myöhemmällä iällä. Saattaa olla että asioita on vielä vaikeampi hyväksyä. Minä en osaa toisenlaista arkea edes kuvitella. Sairaala ja poliklinikat, vammaistyöntekijä, fysioterapeutit, puheterapeutti, paperisota jne.. jne..ovat olleet meiän elämässä lasten myötä aina.

      Ehkä tuleva ammatti on auttanut tässä asiassa tosi paljon. Sairaalaympäristö ei tunnu sillälailla yhtään vieraalta. Se ero että siellä on ikävää olla äitinä mukana kaikessa.

      Poista
  2. Siis ed.viestiin piti kirjoittamani että niiden murheiden voittaminen.On niin nopiat sormet...

    VastaaPoista
  3. Kirjoittele niinku ennenkin, tavallisista arjen asioista ja elämästä, sisustusjututkin kivoja :) Kerro itestä enempi joku postaus jne... Oon tykänny sun blogista ja jutuista paljon! Ja erityislapsi jutut on myös tervetulleita!

    VastaaPoista
  4. Hei. Minustakin ne arkiset asiat on parhaita. Ja jos haluaa jakaa myös niitä elämän haasteita, se on plussaa. Ei siis pelkkää kiiltokuvaelämää vaan sopivasti molempia! Erityislapset kiinnostavat myös.
    Marsa

    VastaaPoista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3