7.5.2014

Haastetta pukkaa

Haaste

Haastetta on tullut useammasta suunnasta, mutta olen niin hidas näitä tekemään.

 

Haasteen sain Ninnikalta, blogista Onni tässä, onnea täällä. Kiitos ninnika haasteesta! <3

 

Haasteen tarkoituksena on tuoda esiin uusia lukemisen arvoisia blogeja, joilla on alle 200 lukijaa. Haaste on seuraavanlainen:

 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen haastetulle.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

4. Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.

5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut

6. Ei takaisin haastamista.

 

11 ASIAA MINUSTA

 

1. Olen kahden ihanan lapsen äiti ja yhden ihanan miehen vaimo.

2. En osaa päiväsaikaan rauhoittua aloilleen, vaan minun on koko ajan tehtävä jotakin.

3. Vaadin itseltäni joskus vähän liikoja. Lähivuosina olen kuitenkin oppinut suhtautumaan asioihin rennommin.

4. Olen sitä mieltä, että huumoria täytyy löytyä. Liian vakavasti ei saa ottaa asioita. Näin pääsee pitkälle!    

5. Tykkään laittaa ruokaa (monet ruuat syntyy kuin itsestään, saisin tehtyä parempia jos käyttäisin siihen puuhaan vähän enemmän aikaa arkenakin), pidän myös kovasti leipomisesta. Uusia ohjeita on melkeimpä pakko saada kokeilla, jos ei samana päivänä niin ainakin samalla viikolla.

6. Karkki on mun pahe. Sitä kuluis vaikka aina. Olen siitä erilainen kuin moni muu, että pussi ei tyhjene samana päivänä, vaan saatan syödä samaa pussia vaikka viikon.  (Tätä ei pääse tapahtuun kuitenkaan monesti, siitä mieheni pitää huolen ;D)

7. Teen kaikkeni sen eteen, että lapseni saavat hyvän ja arvokkaan elämän. Olen myös varautunut siihen, että monista asioista tullaan vääntämään tulevaisuudessa, jotta ne toteutuvat. Toivottavasti ei tarvi kuitenkaan kaikessa vääntää...

8. Olen toivottavasti vuoden päästä työskentelemässä sairaanhoitajana. Ammattini on minulle tärkeä.

9. En voi sietää ihmisten pinnallisuutta ja selän takana puhumista. Ne on jotain niin raivostuttavaa... 

10. En voi elää sotkun keskellä. Lattiat ainakin pitää olla luututtuna jos ei muuta.

11. Läheiset ja ystävät kuuluvat tiiviisti meidän elämään. Niitä ilman ei kyllä selviäis tai vois ees elää. Meillä saattaa kulua monta viikkoa niin, että ei ole yhtään päivää milloin meillä ei joku kävisi kahvilla, piipahtamassa, ovella tai pajalla touhuamassa.

 

11 kysymystä haastajalta

1. Vuoden paras juhlapyhä? Pidän ehottomasti eniten joulusta. Siinä on eniten sitä jotain tunnelmaa.

2.Musta vai valkoinen? Valkoinen. Musta tulee hyvänä kakkosena.

3. Uusi vai vanha? Yleensä uus, mutta ei vanhakaan paha oo. Riippuu missä asiassa.

4. Se suurin unelma? Unelmia riittää. Mukava on aina haaveilla kaikkea. Pikkuhiljaa osaa niistä toteuttaa. Mitään yhtä isoa unelmaa mulla ei ole.

5. Paheesi? Niinku tuola aikasemmin jo mainihin itestä, niin kyllä se on se karkki.

6. Sinne päin vai täsmälleen? Siltä väliltä on kaikkein paras. Joskus oisin vastannu tähän, että täsmälleen, mutta enää en oo niin tarkka joka asiassa.

7. kesä vai talvi? No ehottomasti kesä!! Talven vois mun puolesta skipata kokonaan yli.

8.Suklaa vai salmiakki? Tässäkin ehottomasti suklaa. Salmiakkia syön tosi harvoin.

9.Koti-ilta vai ravintolailta? Kyllä nää koti-illat on kaikkein parhaita. Oma spa-osasto miehen kans, niin mitä siinä muuta kaipaa, kun pojatkin nukkuu.

10.Kerrostalo vai omakoti-/rivitalo? Omakotitalo. Oma on aina oma. Ja tila ja avaruus on parasta.    

11. Perinteitä kunnioittava vai uutta luova? Näitä kahta sopivassa suhteessa.

 

11 KYSYMYSTÄ MINULTA UUSILLE HAASTETUILLE:   

1. Mitä arvostat ihmisessä eniten?

2. Mistä saat energiaa arjen keskelle?

3. Mikä olisi unelmiesi ammatti?

4. Suurin haaveesi?

5. Mikä on heikko puolesi?

6. Lempikukkasi?

7. Paras luonteenpiirteesi?

8. Mitä tekisit, jos saisit rahaa 1000€?

9. Kissa vai koira?

10.Minkä puhelimen omistat?

11.Mitkä kolme asiaa tekevät sinut onneliseksi?

 

HAASTAN:

Arkea ja unelmia

47 palasta

Unelmia ja elämää

Down neiti Aada 

Onnen pilikahuksia

Rantahonka

Rennosti kotona

Villa Adeleine

Tikusta asiaa

Poutapilven alla

Mimin tarina

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3