24.9.2014

Sisustaja minä herää syksyllä


Olen huomannut, että aina syksyisin minussa
herää sisustusinto. Tekee mieli laittaa ja kuvata koko ajan 
kaikkea pientä.

Tänään saan uuden päiväpeiton meille makkariin.
Minne joutuisinkaan ilman sinua rakas ystäväisein N<3 







Tuo Pentikin kynttilälyhty jaksaa ilahduttaa vuodesta toiseen.
Häälahjaksi saatu<3




Kaunis syksyinen asetelma. M:n sisko toi sen yksi päivä.
Asetelma ei siis ole itse tekemäni.


Kissastakin huomaa, että talvi on tulossa. Ei lähde
enää niin mielellään pyytämään hiiriä, vaan viihtyy sisällä.


Tältä meillä näyttää takapihalla.
 Lehtiä tippuu koko ajan enemmän puista.
Tänä syksynä hankitaan sellainen lehdenkeruu laite.
Ei jaksa eikä jouda hehtaari tolkulla alkaa haravoimaan enää.



Nyt pitää alkaa kouluhommia tekemään.
Kuulemiin! Ja pitäkäähän ittenne
lämpimänä <3


2 kommenttia:

  1. ihania juttuja <3 joko teille lumet tuli? haravoimaan ei taida ehtiäkää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itekin ja olen iloinen että olen saanut tämänkin verran sisustettua kotiamme. Ei täällä lunta ole sentään tullut. Nollassa mittari ja räntää ja vettä on tullu senki eestä. Ens viikolla luvattu lämpimämpää taas.

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3