1.11.2014

Pyhäinpäivä


Tänään ollaan oltu ihan vain kotona.
On ihana välillä rauhoittua paikoilleen ja
touhuilla poikien kans.

Pyhäinpäivää ei olla vietetty mitenkään erikoisemmin.
Se merkitsee mulle kumminkin
jollainlailla joulutunnelman alkua.
Kynttilämeret hautausmailla ja muutenkin<3


A on ollut nyt hyvin läheisyyden kipeä.
Pusuja ja haleja vaihdetaan koko ajan. <3

Huomaatteko, että ollaan vihdoin raskittu leikata isommalta
pojalta hiuspehkoa? 


Pitihän ne ensimmäiset joulutortut paistaa Pyhäinpäivän kunniaksi.



Kuu mollotti lammen takaa jo 4:n aikaan iltapäivällä.



Tässä syy miksi isommalle herralle ei ole päiväunet tänään maistunut.
Meidän perheen uusin moottorilla huriseva tulokas - mönkijä.
Nyt luulis pihan aurauksen onnistuvan käden
käänteessä.


Löysin Halpa-Hallista värillisiä öljykynttilöitä.
Ainakaan minun silmään ei ole aikaisemmin
osunut. Mukava välillä poltella vähän värikkäämpiäkin,
ettei aina niitä valkoisia...


Sellaista Pyhäinpäivää tänne.
Huomenna päästään minun veljen vauvan ristiäisiin. <3
Sinne olen leipassut tänään yhden kakun. 
Siitä kuvaa sitten myöhemmin. :)

3 kommenttia:

  1. ♡ Ihania tunnelmapaloja! Samaa myös meille merkitsee pyhäinpäivä; joulutunnelman ja orastavan odotuksen alkua. Ja myös paisteltiin joulutortut meilläkin! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava jos tunnelma välittyy sinne toiselle puolellekin.♡

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3