31.1.2015

Uutta keittiöön ja lauantain puuhia

Jotain "uutta" kotiimme on 
saapunut joulun jälkeen.
Tuttu sisustusinto puskee päälle
sitä mukaa yhä enemmän mitä lähemmäksi
kesää mennään.

Vähän aikaa kerkesi keittiön pöydän ympärillä
olla väliaikas tuolit ja penkki.
Vanhan pöydän ja
4 tuolia lahjoitin siskolleni,
joka on muuttamassa omilleen.
Miten hyvälle mielelle voi ihmisen saada, kun
pystyy toista auttamaan.<3


Nämä 4 "uutta" tuolia löysin paikallisesta 
FB-kirpputorilta. Eikä kustantanut montaa kymppiä.
Sopivat meidän
vaaleaan sisustukseen.


Tulppaanikimppuja olen alkanut kantamaan
melkeimpä joka kauppareissulta kotiin. <3
Niin ihanan raikkaita ne on. Tosin viimeisimmät kaksi
kimppua taisi saada vähän kylmää, kun eivät kestäneet muutamaa
päivää kauemmin. :( hö.


Näin lauantai päivän ja minun vapaapäivien kunniaksi 
olen ollut tänään mäenlaskussa ja ulkoilemassa poikien kans.
Ihan mahoton hurjapää tuo meidän O.
Itse laski isosta loivasta mäestä rattikelkalla menemään. 
Pulkalla minun kans, kun ei osaa vielä ohjata käsillä.
Välillä mentiin mukkelis makkelis, mutta se
ei menoa haitannut.



Samalla kun ulkoiltiin, niin päästiin käymään kylässä
mummulassa. A nukkui piiitkät päiväunet ulkona rattaissa 
raikkaassa ulkoilmassa.

O nautti kun oli leikkikavereita,
joiden kans puuhastella.
Semmoinen lauantai täälä. Nyt ollaan
koko perheellä kotona ja minä kipaisen kohta hakemaan
saunapuita ja laitan kiukaan lämpenemään.

3 kommenttia:

  1. Teillähän on ollut mukava päivä tänään! Mekin ulkoiltiin ja A-muru kokeili elämänsä ensimmäistä kertaa luistimia! :) Ihanaa lauantai-iltaa teidän perheelle! <3

    VastaaPoista
  2. Ihana päivä teillä <3 <3 Tuolit todella kivat, minullakin ollut tuollaiset sinisillä jaloilla ja edullisesti sait. :)

    VastaaPoista
  3. suloisia nuo teidän pojat <3 niin rakkaita :)

    VastaaPoista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3