30.7.2015

TORSTAI TOIVOA TÄYNNÄ






On se tärkeä tuo toinen puolisko. Sitä ei voi koskaan liikaa korostaa.

Tänään käytin pienimmän heti aamusta hammaslääkärissä.
Pyörähdettiin leikkipuistossa ennen kuin kirppari aukesi ja 
sitten nopeesti kirppistavaroiden järjestely ja kotiin.

Hammashoitaja meinasi, että melkoisen vikkelä kaveri tuo Aatos.
No aijjaa :D Siinä johot ja letkut lenteli 
muutaman kerran ennen ku selvittiin pois
huoneesta. Suuhun kurkattiin nopsaa.
Ainakin sen kolme kertaa poika päätti, että
nyt muuten lähetään jo ja oli karkaamassa käytävään.



Sen jälkeen kun kotiin päästiin, olin jo ihan poikki
pojan kantamisesta ja retuuttamisesta.
Tuli vain tunne, että en jaksa yhtään mitään.
Maata vain. Onneksi mies on vielä muutaman päivän kotona.
Hän teki ruuan ja otti ja lähti isomman pojan kans
Pohjaskarille korjaamaan toista autoa.

Nyt pienempi nukkuu ja aion mennä lepäämään
vielä itsekin lisää.

Rankkaa tää elämä joskus. :D

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hei kiitti, kyllä täällä eteenpäin sutataan! ;)

      Poista
  2. "Sen jälkeen kun päästiin kotiin, olin jo ihan poikki pojan kantamisesta ja retuuttamisesta..." Voi että samaistuin tuohon niin hyvin. Täällä mulla vilkas 1,5v jonka kans on pitäny viime aikoina pari kertaa käydä tk:ssa, on vielä aika isokokoinen. Niin Huh kun on ollu hommaa siinä pitelemisessä siellä ja oottaa aikoja jotka myöhässä... Poju vaan säntäili joka paikkaan ja karkaili, rimpuili, huusi, potki ja märisi. Olin ihan poikki kun kotiin päästiin..
    Tsempit sinne:) -Mari

    VastaaPoista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3