7.7.2015

Uusi banneri blogiin


Vihdoin ja viimein sain aikaiseksi toteuttaa uuden bannerin blogiini.
Tämä banneri on ihan ensimmäinen, jonka olen itse tehnyt.

Aikani googlasin ja etsin, että millä ohjelmalla ihmiset
 näitä tekee. Noh löytyihän se ohjelma, nimittäin
PicMonkey. Ohjelma on ilmainen, mutta siitä on mahdollisuus
ostaa maksullinenkin versio. Ihan hyvin pärjää kyllä tuolla ilmaisella.

Minulla oli kaksi kuvaa jo valmiina, jotka oon halunnu banneriin laittaa.
Kuvien valinnassa ei siis mennyt kauan aikaa.

Youtubesta löysin jonkun bloggaajan tekemän videon, mikä helpotti
ohjelmaan tutustumista ja bannerin tekoa. Fiksaamista valmis
banneri varmasti vielä vaatisi, mutta saa nyt 
kelvata tuollaisenaan.



Mitäs pidätte? :) 

 

6 kommenttia:

  1. Hieno banneri! Itsellänikin on banneri tekeillä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 no niin jäämpä odotteleen, että se valmistuu.

      Poista
  2. Hei, hyvältä näyttää! Oikeen raikas ilme! :) Kaikkea ei kerkee heti toteuttaa vaikka haluaisi,
    hiljaa hyvää tulee tai hyvin suunnitelu on puoliksi tehty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 aika onnistunuthan tuo on, mutta koskaan ei taida saada täydellistä aikaan. Minäkin oon sitä mieltä, että mitä hitaammin toteuttaa joitain asioita, niin sen vankempi pohja asialle syntyy. :)

      Poista
  3. upea! tekniikan osaamista se vaatii :) Mä oon täys tumpelo noissa asioissa,niin kivasti ku se omaakin blogia piristäis ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se Suvi paljon tekniikan osaamista vaadi. Hyviä videoita löytyy tekemisen tueksi netistä monia. :D Ei muuta kun väsäämään - sitten kun on aikaa. Aikaahan ei kyllä koskaan taho olla, mutta jos vaikka joskus sattus olemaan. ;))

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3