11.9.2015

ONNI-BLOGIT


Tulimpa kertomaan erittäin iloisen uutisen.
Olen vihdoin saanut blogilleni kodin, Onni-blogeista.
Nimikin on oikein nappiosuma meille. ;)

Onni-blogeissa on monta eri kategoriaa, jonka
alla blogit ovat. Talo meren rannalla kuuluu nyt erityislapsiperheet
kategorian alle. Ilokseni huomasin, että löytyypä täältä saman
kategorian alta jo tuttu vertais blogikin - Downimaista pyrytystä.






Mikään ei tule muuttumaan blogissani, vaan jatkan kirjoittelua
ja kuvaamista omalla persoonallisella tyylilläni.


Tervetuloa myös uudet lukijat! <3 Teitä on taas ilmaantunut.
Joka kerta kun huomaan, että uusi lukija on tullut,
tulen niin iloiseksi. Silloin valtaa tunne, että teen ihan
oikein kun kirjoittelen tänne.

Viimeistään sitten, kun teitä lukijoita on pyöreät 100,
on taas ARVONNAN AIKA. 
 :)




Viime ja tällä viikolla minuun on ottanut kaksi eri ihmistä yhteyttä,
joilla on ollut samanlainen tapaus perheessä kuin mitä meidän
O:lle on tapahtunut.

Kyllä on vetänyt hiljaiseksi. Samalla olen ollut äärettömän kiitollinen,
että olette uskaltaneet ottaa yhteyttä minuun. 
Olen yrittänyt olla tukena niin paljon kuin olen osannut ja kerennyt.
Olette myös kyselleet teitä askarruttavia kysymyksiä.
Ihan huikeaa! <3 

En malttanut olla kertomatta tätä kaikille lukijoilleni.
Samalla ajattelin myös, että jos vielä joku samaan tilanteeseen
joutuva haluaa ottaa yhteyttä, niin otan vastaan kaikki s-postit.
Olen ehdoton siinä, että en kerro mitään tietoja kolmansille osapuolille,
jos joku uskaltautuu avautumaan minulle.
Vertaistuen merkitystä ei voi koskaan korostaa tarpeeksi. 



Mutta tästä on hyvä jatkaa taas eteenpäin. 
Tämä Onni-blogien joukkoon
pääseminen oli minulle todella iso asia<3

17 kommenttia:

  1. Onnittelut, kiva kuulla hyviä uutisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, eikös olekin :) Toivottavasti syksy ja talvi tuo mukanaan kaikkea mukavaa.

      Poista
  2. Onnea! Samaa oon minäkin harkinnut,mutta vielä en oo ryhtyny ajatuksista tekoihin :D

    VastaaPoista
  3. Kiva että oot myös onnilainen.mullakin 2 erityistä lasta, mukava jäädä seuraamaan blogia jossa varmasti paljon myös samoja ajatuksia kuin mulla 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli myös ihana löytää sinun erityislapsi-blogi. Paljon olet samanlaisia ajatuksia jo kirjoitellutkin blogiin. Käydäämpä kurkkimassa puolin ja toisin. :)<3

      Poista
  4. Huikeaa! Paljon onnea uudesta blogikodista! :)

    VastaaPoista
  5. Onnea. :) Oli mukava löytää blogisi. Itselläni myös erityislapsia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria! <3 Täytyy käydä kurkkaamassa teidän elämää kunhan kerkeän.

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3