13.11.2015

HELPPO KÄSIEN HOITO-VINKKI


Kuivuvatko kädet ilmojen kylmetessä? 
Tuntuuko käsien iho karhealle? 
Onko kenties jo halkeamia? 
Käsien kuivuminen on varmasti tuttua meille suomalaisille
 ja moni painii halkeilevien sormien kanssa.


Siispä kokosin teille rakkaat ihmiset tällaisen helpon käsien hoito-vinkin.
Itse olen oppinut tämän konstin osaksi Oriflame konsultilta. Suuret
kiitokset ohjeista hänelle! :)




Toteutukseen tarvitset: Käsien kuorintageeliä, purnukan öljyä ja jotain käsirasvaa.


Itse käytän tätä Dermosilin käsien kuorintavoidetta. 



 Öljynä käytän Oriflamen Beauty Wonder Oilia.



Ja yhtenä käsirasvana minulla on tällä hetkellä  tämä 
Oriflamen Silk Beauty-sarjan voide.


TEE NÄIN:

1. Ota pieni nokare kuorinta geeliä ja hankaa käsiä
vastakkain muutaman minuutin ajan. Pese kuorintavoide huolella
pois ja kuivaa kädet kunnolla.





2. Laita seuraavaksi öljyä ihan pieni nokare iholle ja 
levitä se huolella joka paikkaan. Anna imeytyä hetken ajan.



3. Levitä lopuksi käsirasvaa huolellisesti käsiin ja anna kuivua. 

VALMISTA!





Kokeilkaapas, toimii ainakin minulla ja kädet ovat pitkään
silkkisen pehmeän tuntoiset eikä iho ala hilseilemään tai halkeilemaan.
Näitä tuotteita voin suositella,
mutta varmasti muutkin merkit toimivat
ihan yhtä hyvin. 



Nyt tuli ehkä vähän tällainen erilaisempi postaus, 
mitä minun blogissa on totuttu 
näkemään.  
Vaihtelu virkistää, eikös? ;)

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) Itse olen tosi huono hoitamaan käsiä, nyt tuli monta hyvää vinkkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos palautteesta ihana Anna! <3 ei muuta kuin kokeilemaan.

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3