14.11.2015

RUNO VERTAISISTA

VERTAINEN

Olen onnekas.
Minulla on ympärillä monia
rakkaita vertaisihmisiä ja perheitä.
Jokainen vertainen,
kultaakin kalliimpi.
Sydämeeni jäänyt.


Tänään näin heistä osaa.
Tunnen kuuluvani johonkin
isompaan, laajempaan
 kokonaisuuteen.
Tästä niin kiitollinen.

Vain yksi katse,
ja sinä ymmärrät.
Ei hän tehnyt sitä tahallaan,
vaikka se oli jo kymmenes kerta
näiden parin tunnin aikana.

Aina tiedän,
en ole yksin.
On joku lähellä 
ja tavoitettavissa.
 Hädän
tai epäuskon keskellä,
en ole yksin.

Haluan antaa sinullekin
tukea ja turvaa,
sitä tarvitseva.
Luoda rohkeutta tulevaan.
Olen tässä ja nyt.


-Outi.M




15 kommenttia:

  1. Sinulla on aivan ihania ja koskettavia nämä runot! <3 Itse pidän aivan valtavasti runoista ja nimenomaan juuri syvällisistä ja puhuttelevista! Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 arvaappa itkenkö täälä? :') Tuntuu vaan niin hyvälle saada tällaista palautetta. Viikonloppuja sinnekin!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos Nadja!<3 lämmittää mieltä saada positiivista palautetta näille surkeille töherryksilleni.

      Poista
  3. Voi, kun tykkään sun runoista. Osaisinpa itsekin sanoittaa tuntemuksiani noin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa, jos nää mun suherrukset uppoaa! ;) Itsellä on monesti helpompi laittaa asiat runon muotoon, kuin tarinaan.

      Poista

Jokainen viesti ilahduttaa minua, joten kiitos kun kommentoit! <3